fredag 21 mars 2014

Djuren är mina vänner

Djuren har alltid haft en alldeles speciell plats i mitt hjärta. Jag har liksom sett dom som mina vänner. Jo men så har det nog faktiskt varit....nu när jag tänker efter :)  Kurt, Oskar, Sessan, Frida, Fatima, Fiffi, Sigrid, Florry, Pärla, Kurre, Änga gutten, Skage gutten, Spöket, Dione, Happy, Fiona, Milord, Cheyenne, Jimbo, Kelis, Wilma, Leo, Wilbur, Eyra, och Sessan igen, Pipen och så en liten kattflicka som jag inte vet vad hon heter än....


......och sist men inte minst mitt allra goaste, finaste och käraste hjärtegryn <3<3<3 Måns <3<3<3<3 Jag skulle nog kunna räkna upp många fler vänner, men jag stannar vid dessa. Jag tror ändå att det är dom som satt stört avtryck hos mig <3


Mitt hjärta och intresse för djuren tror att jag fick från min kära far. Jag fick både lära mig hur man ska handskas med djuren och hur man inte ska göra. Det är en gåva för mig som jag är glad för att jag fått.


Ja men kan man bli annat än alldeles varm och kär i något så näpet? Ja,.. jag menar den lilla alldeles sockersöta fålen så klart ;) Och jag har fått lära mig säga fåle och inte föl :)


Men det kommer också nya vänner in i mitt liv och dom är jag djupt tacksam för <3<3 Den ystra tonåringen Bob och jag ska tillbringa några timmar tillsammans i det härliga vårvädret och det ska bli riktigt skoj!!

Puss och kram
 
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar